مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-09سياسي

جامعه امروز نیازمند انتشار اخبار خوب است


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: از آنجایی که امروز استفاده مردم از رسانه و شبکه های اجتماعی افزایش یافته لذا در این شرایط، جامعه نیازمند انتشار اخبار خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس طالبیان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر رسانه جای خود را در بین مردم باز کرده و کمتر کسی در جامعه حضور دارد که روزانه به بررسی اخبار نپردازد.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه امروز درگیر رسانه و شبکه های اجتماعی است لذا لزوم انتشار اخبار خوب بیشتر از همیشه احساس می شود و در همین راستا بخش خبر خوب خبرگزاری فارس ایده ای قابل تقدیر و نو بوده و قطعا تاثیر گذاری خواهد داشت.

طالبیان خاطر نشان کرد: متاسفانه در بسیاری از موارد اخبار خوب مطرح نمی شوند، به عنوان مثال ما در ابتدای شیوع کرونا دچار کمبود شدید ماسک در استان بودیم به گونه ای که حتی کادر درمان ماسک نداشتند اما با گذشت زمان و ظرف مدت محدودی خودکفا شدیم که این مسئله در آن بازه زمانی خبر خوبی بود.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین یاد آور شد: علیرغم تمامی مشکلات موجود مردم همیشه پای کار بوده و از خود گذشتگی می کنند و در بسیار از موارد حضور و خود جوشی مردم سبب اثرات مثبتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه امروز نیازمند انتشار اخبار خوب است

جامعه امروز نیازمند انتشار اخبار خوب است