مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-09اقتصادي

اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون منتشر شد/ تحقق 21 درصدی اهداف طی 10 سال


بررسی های آماری اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون تا پایان سال 1400 نشان داد معادل 21.

06 درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران ، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: درصد تحقق اهداف و یا اثربخشی اجرای سند توسعه بخش تعاون،  از 15 تا 34  درصد در نوسان بوده است.

البته باید به این نکته توجه داشت که این مقدار از پیشرفت بعد از گذشت نزدیک به 10  سال از تهیه و ابلاغ سند توسعه تعاون، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه اجرای دقیق سند توسعه تعاون توسط دستگاه های اجرایی می توانست در توسعه بخش تعاون کمک شایانی نماید، ادامه داد:  عزم جدی مسئولان کشور و دست اندرکاران حوزه تعاون برای ایجاد تحول اساسی در نگاه به این بخش و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های کلی اصل 44 در بخش تعاون بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

رییس اتاق تعاون ایران اذعان داشت: از نتایج کلی این ارزیابی می توان دریافت که  هرچند مجموعه حاکمیت در رسیدن به اهداف موردنظر در سند توسعه تعاون کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته است،  به نظر می رسد که بسیاری از اهداف کمی و کیفی مندرج در متن سند توسعه تعاون نیز نیاز به بازنگری جدی دارند بنابراین تعیین کارگروهی متشکل از  تمامی ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون منتشر شد/ تحقق 21 درصدی اهداف طی 10 سال

اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون منتشر شد/ تحقق 21 درصدی اهداف طی 10 سال