مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-09سياسي

قدردانی فرمانده تیپ 48 فتح از امدادگران هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد


فرمانده تیپ 48 فتح سپاه پاسداران در کهکیلویه و بویراحمد از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سردار حسن حکمتیان در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: هلال احمر در امدادرسانی های سیل اخیر در کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشید.

وی بیان کرد: جا دارد از زحمات شبانه روزی و امدادرسانی جمعیت هلال احنر کهگیلویه و بویراحمد در سیل وآبگرفتگی های مناطق روستایی و عشایری استان تقدیر کرد.

  سردار حکمتیان عنوان کرد: در سیلاب و آبگرفتگی های متاثر از سامانه بارشی اخیر و آسیب های وارده به مناطق روستایی و عشایری در هر نقطه و هر منطقه ای که وارد شدیم شاهد تلاش ها و حضور پررنگ امدادگران وپرسنل جمعیت هلال احمر بودیم.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان به موقع و در اسرع وقت به صورت مطلوب درخدمت رسانی پیش قدم بودند که رضایت مردم سیل زده را نیز در پی داشته است.

فرمانده تیپ 48 فتح سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مجاهدت ها و همت مسئولان، امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر به ویژه سرپرست این جمعیت کمال تقدیر و تشکر را داریم.

سردار حکمتیان بیان کرد: در طول خدمت رسانی های اخیر همکاری خوبی بین سپاه و هلال احمر استان وجود داشته که موجب امدادرسانی سریع تر و مطلوب تر به مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده تیپ 48 فتح از امدادگران هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد

قدردانی فرمانده تیپ 48 فتح از امدادگران هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد