مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-10ورزشي

روایتی از عملکرد فاجعه بار تیم رونالدو؛ چرا منچستریونایتد تیم بزرگی نیست؟


منچستریونایتد با عملکردش در هفته اول لیگ برتر و رفتارش در پنجره نقل و انتقالات نشان داد که دیگر تیمی بزرگ در سطح اول فوتبال اروپا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون نمایشی خفت بار داشت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا یک فصل ناامیدکننده دیگر را آغاز کند.

اریک تن هاگ در اولین بازی فصل بسیار ضعیف ظاهر شد تا دوباره از همین ابتدا انتقادات به اوج برسد.

منچستریونایتد در مدیریت بسیار ضعیف عمل کرده و با رفتن ادد وودوارد و آمدن ریچارد آرنولد هیچ تغییر مشی و سبکی در این تیم رخ نداده است.

سال گذشته دعوای داخلی در منچستریونایتد شکل گرفت و رانگنیک از یک فروپاشی صحبت کرد و بی برنامگی و ضعف در مدیریت را عامل اصلی این نتایج خفت بار دانست.

با شروع فصل جدید، برخی از هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند که با حضور تن هاگ شرایط تیم تغییر کند ولی هفته اول نشان داد که این تیم از وضعیت یک تیم سطح اول اروپا دور شده و دیگر به هیچ وجه یک باشگاه بزرگ در سطح دنیا نیست! منچستریونایتد در ابتدای هفته مقابل برایتون نمایشی ضعیف داشت و همانطور که تصور می شد، پس از فشارهای هواداران دسته چک خود را بیرون آورد و برای خرید برخی بازیکنان پول های هنگفت پیشنهاد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از عملکرد فاجعه بار تیم رونالدو؛ چرا منچستریونایتد تیم بزرگی نیست؟

روایتی از عملکرد فاجعه بار تیم رونالدو؛ چرا منچستریونایتد تیم بزرگی نیست؟