مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-10سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب منابع ملی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای جذب منابع ملی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل صبح امروز با حضور نماینده مردم مشگین شهر در محل فرمانداری شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

بهروز رحیم زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این نشست اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در کمک به حل مسائل و مشکلات و افزایش تعامل بین دستگاهی از برنامه های موجود جهت ارتقا سطح خدمات رسانی است.

وی افزود: برگزاری جلسات شورای هماهنگی در محل شهرستان ها با هدف شناسایی و حل مسائل و مشکلاتی که مانع از ارائه خدمات مطلوب است، انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این که 11 دستگاه زیرمجموعه این وزارت در استان در حال خدمت رسانی هستند، بیان کرد: دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل به عنوان یک مجموعه واحد، خدمات شایان توجهی را در حوزه های مختلف به خصوص در بخش رفاه، تعاون، کارفرمایی و کارگری به مردم ارائه می کنند و گستردگی مسؤولیت ها و فعالیت های این مجموعه، نزدیک به 70 درصد اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب منابع ملی

لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جذب منابع ملی