مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-10حوادث

تقدیر استاندار زنجان از تلاش پلیس در تامین امنیت عزاداری ها


استاندار زنجان از تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین امنیت عزاداری ها زنجان تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، استاندار زنجان در بازدید از قرارگاه عملیاتی عاشورایی انتظامی در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی پلیس قابل تقدیر است .

 محسن افشاری در این بازدید ضمن عرض خدا قوت به سردار محمد طراقیه  فرمانده انتظامی استان زنجان و مسئولان و کارکنان انتظامی و راهور استان در تامین نظم و امنیت مراسم های عزاداری به ویژه حسینیه و زینبیه اعظم بیان داشت: این تجلی باشکوه دوستداران ابا عبدالله الحسین ( ع) با تلاش های پلیس استان بیشتر و بهتر نمایانتر شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس استان زنجان برای برقراری نظم و امنیت این اجتماع عظیم تلاش های زیادی را متحمل شد، بیان داشت: این گردهمایی های نمادین تعلق خاطر مردم شریف استان زنجان را به ائمه اطهار (ع) نشان می دهد.

  استاندار زنجان با بیان اینکه انتظامی استان با حضور مناسب و برنامه ریزی شده خود امنیت این دسته عظیم را برقرار کردند که من هم به نوبه ی خود، از تلاش های این عزیزان به ویژه فرمانده انتظامی و معاونان و مسئولان انتظامی تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار زنجان از تلاش پلیس در تامین امنیت عزاداری ها

تقدیر استاندار زنجان از تلاش پلیس در تامین امنیت عزاداری ها