مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-10حوادث

دستگیری 10 هزار مجرم در خراسان جنوبی/ افزایش جرائم فضای مجازی نگران کننده است


فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری 10 هزار نفر مجرم در حوزه های مختلف در سطح استان خبر داد و گفت: 32 درصد از دستگیر شدگان معتادین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز(چهارشنبه 19 مرداد) در نشست خبری گرامی داشت روز خبرنگار، ضمن ارائه گزارش عملکرد پلیس در 1 سال گذشته، اظهار داشت: امروز امنیت ما در کشور مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدیون تدابیر رهبری و همراهی و همکاری خوب مردم و تلاش همه دستگاه ها به ویژه نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه ها و ماموریت های متنوع این حوزه تصریح کرد: از ابتدای امسال 16 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش دارد.

  سردار فرشید یادآور شد: تعداد 124 نفر نیز در تصادفات جاده ای خراسان جنوبی جان باخته اند که از رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: 64 درصد تصادفات منجر به فوت خراسان جنوبی در محورهای زابل- نهبندان، سربیشه-بیرجند و قاین-بیرجند اتفاق افتاده است.

53 درصد تصادفات جاده ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی است فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تعداد تصادفات درون شهری استان را 4 هزار و 200 فقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 هزار مجرم در خراسان جنوبی/ افزایش جرائم فضای مجازی نگران کننده است

دستگیری 10 هزار مجرم در خراسان جنوبی/ افزایش جرائم فضای مجازی نگران کننده است