مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-10اقتصادي

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 19 مرداد هیأت دولت در مورد ساخت 2 پترو پالایشگاه اظهار داشت: - جواد اوجی با اشاره به اینکه فرآورده های نفتی تحریم ناپذیر است، گفت: امروز شاهد هستیم که در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی مشکلی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 19 مرداد هیأت دولت در مورد ساخت 2 پترو پالایشگاه اظهار داشت: از زمانی که در دولت موضوع پترو پالایشگاه ها را شروع کردیم، 2 پترو پالایشگاه با ظرفیت 300 هزار بشکه ای یکی به نام حاج قاسم سلیمانی در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دیگری در منطقه جاسک ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه این 2 پترو پالایشگاه تولید سوخت هایی مثل نفت و گاز می کنند، گفت: این 2 پترو پالایشگاه خوراک صنایع پایین دست پتروشیمی ها را هم تولید می کنند.

وزیر نفت ادامه داد: با احداث این پترو پالایشگاه ها از خام فروشی جلوگیری شده و نفت خام به ارزش افزوده تبدیل می شود که دغدغه رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم بود.

اوجی با بیان اینکه فرآورده های نفتی تحریم ناپذیر است، افزود: امروز شاهد هستیم که در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم