مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-10سياسي

تلاش برای پایدار شدن آب شرب در چهارمحال و بختیاری


تلاش نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق به منظور تسریع در پایداری آب شرب استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، با دستور وزیر نیرو کمیته بررسی و حل مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری در محل ستاد وزارت نیرو برای تداوم و تسریع خدمت رسانی به مردم این استان در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس اقدامات لجستیکی به منظور حل پایدار مسئله آب شرب چهارمحال و بختیاری شامل انتقال فیلترهای شنی به منظور رفع گل آلودی آب به منطقه، انجام اقدامات فنی برای کاهش گل آلوده شدن منابع تامین آب، تشکیل ستاد امدادرسانی و مدیریت آبرسانی، افزایش تعداد منابع تامین آب با استفاده از ظرفیت آب زیرزمینی و تامین 10 کیلومتر لوله برای اتصال منابع جایگزین به شبکه.

در حال انجام است.

علاوه بر اقدامات یاد شده، تا زمان حل مسئله آب شرب، آبرسانی سیار با بیش از 100 تانکر آبرسان و تامین بیش از 200 هزار بطری آب معدنی تا لحظه مخابره خبر با برنامه ریزی وزارت نیرو در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپاون، بارش های سیل آسای روز 17 مردادماه سال 1401 موجب گل آلود شدن بخشی از منابع تامین آب استان چهارمحال و بختیاری شد که این مسئله روند آبرسانی این استان را با مشکلاتی مواجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای پایدار شدن آب شرب در چهارمحال و بختیاری

تلاش برای پایدار شدن آب شرب در چهارمحال و بختیاری