مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-10سياسي

6 هزار میلیارد ریال اعتبار دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه


در سفر ریاست جمهوری، هیات دولت و استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه در مجموع 104 مصوبه با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که بیشترین اعتبارات به حوزه راهها تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، علی اکبر کی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با رایزنی های انجام گرفته و جلسات کارشناسی در نهایت 104 مصوبه با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال برای تربت حیدریه در دو سفر اخیر هیات دولت و استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی به این شهرستان تصویب و تا پایان سال مالی 1401 اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان اعتبارات به حوزه راهها اختصاص یافته، گفت: در این بین جهاد کشاورزی با 10، نوسازی مدارس4، مخابرات7، منابع طبیعی6، بنیاد مسکن 7، راهداری9، آب منطقه ای8 و فرهنگ و ارشاد و فنی و حرفه ای هر کدام دو مصوبه بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: از مجموع این مصوبات 17 مصوبه از سرجمع مصوبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته که حوزه راهداری بین شهرستانی و روستایی، تکمیل دانشگاه علوم پزشکی و طرح های هادی روستایی بنیاد مسکن بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار میلیارد ریال اعتبار دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه

6 هزار میلیارد ریال اعتبار دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه