مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-10ورزشي

آیا فوتبال خوزستان دوباره نفس می کشد؟


یا با پایان یافتن دوران هشت ساله ریاست طالقانی بر هیأت فوتبال خوزستان، آیا دوران تنفس تازه در فوتبال استان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،هشت سال انزوا، انفعال، کشتن فرصت ها، از بین بردن پتانسیل ها و سوختن سهمیه ها، تنها بخشی از عملکرد هیأتی بود که کمتر ربطی به فوتبال داشت و عمده فعالیت آن تلاش کسب آرا در انتخابات مجمع بود! عبدالکاظم طالقانی، ریس اسبق هیأت فوتبال خوزستان و عضو هیأت رییسه فدراسیونی که بدهی میلیاردی روی دست ورزش ایران گذاشت، سرانجام پس از هشت سال صدارت در فوتبال خوزستان، با حکم سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل شد تا سرپرست جدید این هیأت، مقدمات برگزاری انتخابات مجمع این هیأت را فراهم آورد.

اما با وجود این که به طالقانی برای حضور در مراسم تودیع و معارفه اطلاع رسانی شده بود، از حضور در این مراسم خودداری کرد و این مراسم در یکی از اتاق های هیات فوتبال انجام شد، بعد از این مراسم درب هیات قفل میشود تا جایی که سرپرست جدید تا چند روز نتوانست در محل کار خود حاضر شود.

در دوره تصدی طالقانی، سهمیه تیم هایی همچون استقلال اهواز، استقلال رامشیر، کارون اروند خرمشهر و کارون اهواز به ورطه نابودی رفت و خوزستان، به عنوان معدن بازیکنان با استعداد، در رده های آکادمی، درجا زد و بسیاری از ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فوتبال خوزستان دوباره نفس می کشد؟

آیا فوتبال خوزستان دوباره نفس می کشد؟