مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-10حوادث

توصیه هایی برای پیشگیری از جعل ایران چک، چک های جاری و تضمینی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد به منظور پیشگیری از جعل در حوزه اسکناس ایران چک، چک های جاری و تضمینی توصیه هایی به شهروندان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،، سرهنگ محمدرضا حناساب اظهار کرد: شهروندان به منظور آشنایی با ضرایب امنیتی اسکناس و ایران چک ها به سایت بانک مرکزی به آدرس:www.

cbi.

ir مراجعه کنند و در هنگام دریافت وجه نقد به ضرایب امنیتی اسکناس ها و ایران چک های رایج کشورمان دقت نموده تا اسیر دام جاعلان نشوند.

وی افزود: افرادی که از ضرایب امنیتی اسکناس های رایج کشور بی اطلاع هستند در هنگام معاملات خود که به صورت نقدی صورت می گیرد حتما از راهنمایی های افراد آشنا به مؤلفه ای ایمنی اسکناس و ایران چک ها کمک بگیرند و برای دریافت ارز مورد نیاز خود حتماً به بانک ها و مراکزی که از سوی بانک مرکزی مجوز دارند مراجعه کنند و به افراد غریبه در این خصوص اعتماد نکنند، زیرا احتمال جعلی بودن ارز ها متصور است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: شهروندان در صورت دریافت اسکناس، ایران چک، چک های اشخاص و ارز های خارجی که مورد جعل قرار گرفته بودند بلافاصله با پلیس 110 تماس حاصل بگیرند و از واگذاری اینگونه اسناد به افراد دیگر خوداری کنند و در صورتی که جهت وصول وجه چک به بانک ها مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای پیشگیری از جعل ایران چک، چک های جاری و تضمینی

توصیه هایی برای پیشگیری از جعل ایران چک، چک های جاری و تضمینی