مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 20:472022-08-10حوادث

حال مصدومان هواپیمای سقوط کرده در مرودشت مساعد است


در پس سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک در ساعت 7 و 29 دقبقه صبح امروز خلبان و کمک خلبان مصدوم شدند که حال عمومی آنها مساعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت پیرو خبر تکمیل سقوط هواپیمای فوق سبک در حوالی کوه های بخش بانش بیضا مجتبی درخشان بخشدار آن بخش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با خبر شدیم صبح امروز هواپیمایی در ارتفاعات دشت عراقی ها (یورد) سقوط کرده که سریعا با اطلاع به عوامل ذی ربط برای کمک به ارتفاعات اعزام کردیم.

درخشان با اشاره به اینکه این هواپیما از نوع فوق سبک و آموزشی، تفریحی بوده افزود: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس از طریق بالگرد و زمینی به منطقه اعزام شدند و با انجام اقدامات لازم دو سرنشین که مصدوم شده بودند سریعا به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام کردند.

وی با بیان اینکه حال سرنشینان مصدوم فعلا مساعد است تصریح کرد: برای کنترل منطقه نیروی انتظامی در محل وقوع حادثه حضور دارند تا مقدمات بارگیری لاشه هواپیما صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سرنشینان هواپیما در حوزه سرریز بیضا فرود آمده اند و هواپیما در حوزه سرریز کامفیروز سقوط کرده است.

انتهای خبر/خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال مصدومان هواپیمای سقوط کرده در مرودشت مساعد است

حال مصدومان هواپیمای سقوط کرده در مرودشت مساعد است