مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:272022-08-10اقتصادي

انجام بیش از 680 بازرسی از واحدهای اقتصادی گرمسار


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار گفت: امسال بیش از 680 مورد بازرسی از واحدهای مختلف اقتصادی این شهرستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، زهرا پازوکی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی چهار ماه ابتدایی سال جاری، بیش از 680 مورد بازرسی از واحدهای مختلف اقتصادی این شهرستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این بازرسی ها در راستای رصد و پایش بازار صورت گرفته است که از این تعداد، 267 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار عنوان کرد: طی بررسی های صورت گرفته از شکایات مردمی، پرتکرارترین عنوان تخلف تقلب و صادر نشدن فاکتور رسمی بوده است.

پازوکی ادامه داد: طی این بازه زمانی، 96 مورد شکایت مردمی دریافت شد و منجر به تشکیل 37 فقره پرونده تعزیری و 16 مورد رضایت شاکی شده است.

وی گفت: با توجه به لزوم اخذ نظریه کارشناسی، 17 مورد از این گزارشات در دست بررسی است و همچنین 28 مورد نیز غیرمتخلف بررسی شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار اضافه کرد: در این بازه زمانی، 72 مورد گشت مشترک بازرسی با همکاری اتاق اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، جهاد کشاورزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 680 بازرسی از واحدهای اقتصادی گرمسار

انجام بیش از 680 بازرسی از واحدهای اقتصادی گرمسار