مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-11اقتصادي

تداوم اجرای پروژه خلخال کلور درام/ زمین نهضت ملی مسکن در خلخال تامین شده است


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه خلخال کلور درام در 2 قطعه فعال است و پیگیر اخذ اعتبارات برای پرداخت مطالبات پیمانکاران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در نشستی با فرماندار خلخال از بازدید میدانی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: پروژه خلخال- کلور- درام در حال حاضر فعال فعال بوده و با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام عملیات راهسازی در 2 قطعه اول شرکت جهاد نصر زنجان و شرکت ترانشه پل راه در این پروژه افزود: با تلاش های انجام شده، معارض مسیر راهسازی در قطعه دوم حل شده و راهسازی در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مطالبه پیمانکاران 2 قطعه این پروژه ملی بیش از 35 میلیارد تومان است که مطالبات سال های گذشته آنان پرداخت شده و با همکاری و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیر اخذ اعتبارات برای پرداخت مابقی مطالبات هستیم.

حیدری تصریح کرد: برای تکمیل 2 پروژه مجتمع فرهنگی کلور و مجتمع فرهنگی شهر هشجین بیش از سه میلیارد تومان نیاز است که با مساعدت های فرماندار خلخال از حوزه اعتبارات استانی و شهرستانی، این مشکل مرتفع و این پروژه در آینده ای نزدیک تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای پروژه خلخال کلور درام/ زمین نهضت ملی مسکن در خلخال تامین شده است

تداوم اجرای پروژه خلخال کلور درام/ زمین نهضت ملی مسکن در خلخال تامین شده است