مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-11اقتصادي

قوانین و بخشنامه های دست پاگیر مانعی جدی برای توسعه فعالیت های بخش خصوصی


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: قوانین به سرعت در حال افزایش است و باعث دردسر برای تولید کنندگان است؛ هرچه قوانین کمتر و شفاف تر باشد مشکلات نیز کمتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با هدف بررسی و رفع موانع در حوزه تولید و تجارت در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه، با حضور رییس اتاق بازرگانی استان، رییس خانه صنعت و معدن استان، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس سازمان صمت استان، برگزار شد.

کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه قبلا فضای تولید سهولت بیشتری داشت، اظهار کرد: در گذشته نیاز نبود سازمان بازرسی زیاد در تولید دخالت کند، ولی اکنون عواملی باعث شده که سازمان بازرسی بیشتر به این حوزه ورود کند.

وی افزود: در سی سال گذشته به نوعی بی اعتمادی در دولت ها نسبت به بخش خصوصی افزایش یافته و سعی کرده اند با مداخلاتی به زعم خود عدالت اجتماعی را محقق کنند که نتیجه آن کوچک شدن بخش خصوصی بوده است.

رییس اتاق بازرگانی  استان کرمانشاه راهکار این مشکلات را کاهش قوانین و مقررات و جلوگیری از صدور قوانین و بخشنامه های زائد و دست و پاگیر دانست و گفت: قوانین به سرعت در حال افزایش است و باعث دردسر تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین و بخشنامه های دست پاگیر مانعی جدی برای توسعه فعالیت های بخش خصوصی

قوانین و بخشنامه های دست پاگیر مانعی جدی برای توسعه فعالیت های بخش خصوصی