مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-11بين الملل

سایت حامی برجام: ایران بازنده اصلی برجام بود/ آمریکا مسئول اصلی وضع فعلی است


سایت حامی دو آتشه برجام تاکید کرد: برجام جذابیت خود را برای ایران از دست داده، چون تعهدات برجامی آمریکا و غرب خاصیت نسیه داشتند در حالی که امتیازات نقد گرفته بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سایت حامی دو آتشه برجام تاکید کرد: برجام جذابیت خود را برای ایران از دست داده، چون تعهدات برجامی آمریکا و غرب خاصیت نسیه داشتند در حالی که امتیازات نقد گرفته بودند.

عصر ایران در تحلیل خود نوشت: ایران در 7 سال گذشته کمترین بهره را از برجام برده و در حالی که امتیازاتی که قرار بود شامل ایران شود خاصیت نسیه داشتند، تعهدات برجامی ایران نقدا و پیش از آغاز اجرای آن پرداخت شد.

ایران از زمان خروج آمریکا از برجام، در حال بازیابی توان اقتصادی خود با فرض همیشگی بودن تحریم های آمریکاست و آمریکا هم در دوران ریاست بایدن نشان داد که فقط در حرف و زبان شعار بازگشت دوباره به برجام را سر می دهد و در عمل عزم و جراتی برای تغییر ریل سیاست فشار حداکثری ترامپ ندارد.

آمریکا مسئول اصلی وضع فعلی و به مرگ کشاندن برجام است اما سعی دارد با بازی های رسانه ای و مقصر نمایی ایران را مسئول بن بست فعلی نشان دهد.

ایران نتوانست از برجام کامجویی کند، چون تعهدات برجامی که به عنوان حق ایران شناخته می شد همگی خاصیت نسیه داشتند وگرنه آمریکایی ها پیش از اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت حامی برجام: ایران بازنده اصلی برجام بود/ آمریکا مسئول اصلی وضع فعلی است

سایت حامی برجام: ایران بازنده اصلی برجام بود/ آمریکا مسئول اصلی وضع فعلی است