مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-11سياسي

هیچ پروژه تکراری نباید در هفته دولت افتتاح شود!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید براینکه در هفته دولت هیچ پروژه تکراری نباید افتتاح شود، گفت: این اتفاق در دولت های گذشته رخ داده و نباید در دولت سیزدهم رخ دهد و هر پروژه ای که افتتاح می شود باید به صورت کامل به اتمام رسیده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز  در دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دولت با تاکید بر تبیین عملکرد دولت، اظهار کرد: برنامه های هفته دولت صرفا افتتاح نخواهد بود و دستگاه ها باید عملکرد یک ساله خود را به صورت کامل اطلاع رسانی کنند.

 وی با بیان اینکه گاهی اطلاع رسانی پروژه های بزرگ به خوبی انجام نمی گیرد، اظهار داشت: دستگاه ها از اعلام تک تک پروژه های خرد خودداری کنند و پروژه ها به صورت جمع بندی شده توسط هر دستگاه اعلام و اطلاع رسانی شود.

  محمدی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق عملکرد یک ساله دستگاه ها، اضافه کرد: باید در کنار انجام مصاحبه ها و نشست های خبری با رسانه ها و مطبوعات استان، اطلاعات عملکردی دستگاه از طریق ابزارهای هنری نیز منتشر شود.

  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دبیر ستاد گرامی داشت هفته دولت نیز در این جلسه گفت: آمار، ارقام و اطلاعات دقیق از پروژه ها و میزان سرمایه گذاری های دولتی و بخش خصوصی باید به صورت دقیق بیان و خروجی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پروژه تکراری نباید در هفته دولت افتتاح شود!

هیچ پروژه تکراری نباید در هفته دولت افتتاح شود!