مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-11بين الملل

هشدار کویت به اتباع خود درباره استفاده از پهپاد در خاک امارات


پس از آنکه امارات عربی متحده استفاده از هرگونه پهپاد را در خاک خود ممنوع اعلام کرد، کویت نیز به شهروندان خود درباره استفاده از هر گونه دستگاه پرنده کنترلی در آن کشور هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های کویتی امروز (پنجشنبه) خبر دادند که سفارت این کشور در ابوظبی به شهروندان کویتی درباره استفاده از هر گونه پهپاد در خاک امارات عربی متحده هشدار داده است.

بنابر گزارش وبگاه کویت نیوز سفارت کویت به آن دسته از شهروندان این کشور که قصد سفر به امارات را دارند، هشدار داد که با خود هیچ گونه پهپادی به همراه نداشته باشند و از هیچ نوع پهپادی در حریم امارات استفاده نکنند تا مورد بازجویی قضایی در این کشور قرار نگیرند.

سفارت کویت در ادامه بیانیه خود بر لزوم عمل و پایبندی به قوانین کشور امارات و در عین حال، لزوم اخذ موافقت قبلی و مجوز از شرکت هواپیمایی امارات تأکید کرد.

پس از عملیات پهپادی ارتش یمن در خاک امارات بود که وزارت کشور امارات استفاده از هرگونه پهپاد در خاک این کشور را ممنوع کردند.

با آنکه وزارت کشور امارات علت این ممنوعیت را به استفاده نادرست از پهپادها نسبت داده بود؛ اما رسانه ها دلیل این تصمیم را چیز دیگری عنوان کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کویت به اتباع خود درباره استفاده از پهپاد در خاک امارات

هشدار کویت به اتباع خود درباره استفاده از پهپاد در خاک امارات