مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-11بين الملل

صدای داعش از کوچه اختر!/ کوشکی: بیانیه جدید موسوی، رسما خودکشی سیاسی بود


بیانیه اخیر میرحسین موسوی عملا نمایش یک سقوط کامل برای او است که عدم واکنش و استمرار سکوت سیاسیون نزدیک به او، حیثیت سیاسی آنها را هم زیر سؤال می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم نوشت: هنوز آن قدر از سال پرآشوب88 نگذشته که جزییات را فراموش کنیم، یک سال بعد از فتنه88 و درست در اثنای آشوب و جنگ در کشورهای عربی، موسوی رسما بیانیه ای برای براندازی منتشر کرد و از سقوط نظام سخن گفت.

اتفاقات تونس، مصر، لیبی و یمن باعث شد او با تحلیل سیاسی خود که بعدها هم اشتباه بودن آن به واسطه اتفاقات خشن و کشته شدن شمار زیادی از مردم به علت دخالت خارجی در کشورهای عربی ثابت شد، به سمت تهییج اجتماعی برای قرار گرفتن در مدار اعتراضات منطقه برود و درنهایت بعد از تجمع غیرقانونی 25بهمن89 او و کروبی به حصر رفتند.

شعار راهبردی داعش امروز سوریه و عراق و فردا تهران بود و این گروه تروریستی رسما هدف گذاری خود را رسیدن به ایران اعلام کرده بود اما اشتباه محاسباتی میرحسین موسوی همیشه برای او سنگین تمام شده است.

موسوی که سال88 و89 تمام تلاش خود را با حمایت صریح دولت های غربی برای زنده ماندن آشوب جنبش سبز در تهران و پیوند آن با تحولات منطقه به کار گرفته بود، هیچ وقت نخواست ریشه اصلی شکل گیری گروه های تروریستی را در سوریه و عراق ببیند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای داعش از کوچه اختر!/ کوشکی: بیانیه جدید موسوی، رسما خودکشی سیاسی بود

صدای داعش از کوچه اختر!/ کوشکی: بیانیه جدید موسوی، رسما خودکشی سیاسی بود