مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-11فرهنگي

نمایش میلیاردها دلار آثار هنر معاصر غرب در موزه هنرهای معاصر تهران (+عکس)


گردشگران خارجی علاقه مند که در تابستان امسال به ایران و تهران سفر می کنند، این شانس و فرصت را خواهند داشت تا با بازدید از این نمایشگاه برخی از شاهکارهای نادر هنر معاصر غرب را که تنها در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می شود، - نمایش میلیاردها دلار آثار هنر معاصر غرب در موزه هنرهای معاصر تهران (+عکس) گردشگران خارجی علاقه مند که در تابستان امسال به ایران و تهران سفر می کنند، این شانس و فرصت را خواهند داشت تا با بازدید از این نمایشگاه برخی از شاهکارهای نادر هنر معاصر غرب را که تنها در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می شود، از نزدیک ببینند.

دهها اثر نفیس از هنرمندان معاصر غربی در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، برخی از ارزشمندترین آثار هنر معاصر غرب و جهان برای اولین بار پس از چند دهه در موزه هنرهای معاصر تهران برای نمایش عموم رونمایی شدند.

بسیاری از این آثار دهه ها در گنجینه چند میلیارد دلاری موزه هنرهای معاصر تهران که یکی از غنی ترین موزه های هنری دنیاست، نگهداری شده است.

در این نمایشگاه بیش از 130 اثر از 34 هنرمند معاصر غربی به نمایش گذاشته شده است که بسیاری از این آثار از شاهکارهایی بی بدیل هنر مینیمالیستی و مفهومی قرن نوزدهم و بیستم در ایالات متحده آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش میلیاردها دلار آثار هنر معاصر غرب در موزه هنرهای معاصر تهران (+عکس)

نمایش میلیاردها دلار آثار هنر معاصر غرب در موزه هنرهای معاصر تهران (+عکس)