مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-11سياسي

سردار! تو چه کردی که «فتنه» از نامت هم در هراس است؟


سردار به راستی، تو در نماز عشق چه خواندی که سال هاست شحنه های پیر، مأمورهای معذور از جسم بی جانت هم پرهیز دارند؟ - خبرگزاری فارس -همدان: زمان و مکان را در هم می پیچم و با یک فرود اضطراری حول و حوش ساعت 16 پنجشنبه 16 مهر سال 94 به وقت حلب به نظاره می نشینم؛ درست در جاده خناصر – اثریه جنوب شرق حلب، دم دمای کمانه آتش و اصابت به خودروی ابووهب.

همان وقتی که بازدید و شناسایی مناطق دست تکفیری ها و کمین دشمن، نسخه شهادتش می شود و از ناحیه چشم و سر آسیب جدی می بیند، همان وقتی که در قنوت نماز عشق، آیه شهادت نجوا می کند و بی تردید ماموریت پشت ماموریت را فرماندهی، دقیقا همان زمان آل علی سکه حبیب حرم به نامش ضرب می کند و دست آخر ساعت 8 شب جام شهادت را می نوشد و به یاران دیرینه اش می پیوندد.

  با جابه جا کردن روز و ماه و سال در پی رمز و راز  پنج شنبه 16 مهر ساعت 16 می روم، یعنی حکایت حکم عاشقی در دی ماه سال 90 و فرماندهی راهبردی سوریه؛ در بحبوحه ای که بیش از 75 درصد سوریه در اشغال تروریست های مسلح بود و فقط 25 درصد از آن دست حکومت مرکزی باقی مانده بود.

آن وقت ها حاج حسین همدانی دلیل حضور ایران در بحران سوریه را با تعبیری از امام خامنه ای(مدظله العالی) پاسخ داده بود: سوریه تنها کشوری است که در جبهه مقاومت باقی مانده و تنها کشوری است که علیرغم تمام تلاش های آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار! تو چه کردی که «فتنه» از نامت هم در هراس است؟

سردار! تو چه کردی که «فتنه» از نامت هم در هراس است؟