مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-11اقتصادي

پرداخت وام برای حمایت از پسته دامغان


در راستای حمایت از پسته دامغان، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه گذاری در این حوزه از محل تبصره 18 و مصوبات اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشست با اعضای ستاد برگزاری جشنواره پسته دامغان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: پسته دامغان یک برند شناخته شده و ارزشمند در حوزه کشاورزی برای استان سمنان است.

وی افزود: افزایش بهره وری در حوزه ظرفیت و پتانسیل های موجود در زمینه کشت پسته به دور از توسعه سطح زیر کشت باید در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تأکید کرد: معرفی پتانسیل های موجود در حوزه پسته دامغان باید از طریق برنامه هایی همچون جشنواره پسته، با یک نگاه فرا استانی در دستور کار باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: فرآوری از دیگر مؤلفه های مؤثر در زمینه توجه به حوزه پسته و افزایش ارزش افزوده برای کشاورزان است.

وی ادامه داد: صنایع تبدیلی مختلف و متعددی می تواند از طریق پسته و سایر متعلقات مرتبط با آن در شهرستان دامغان راه اندازی شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در راستای حمایت از پسته دامغان، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه گذاری در این حوزه از محل تبصره 18 و مصوبات اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام برای حمایت از پسته دامغان

پرداخت وام برای حمایت از پسته دامغان