مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 22:472022-08-11ورزشي

صعود داماش گیلان به لیگ دوم در شب خداحافظی بازیکن اسبق تیم ملی


تیم فوتبال داماش گیلان با برتری چهار بر یک درمجموع دو دیدار رفت وبرگشت مقابل بنیامین ورزشی تهران به لیگ دسته دوم صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال بنیامین ورزشی تهران و داماش گیلان در دیدار برگشت پلی آف پایانی صعود به رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت 20 در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

  عرفان قلعه نوعی، محمد طالبی، رضا امیدی، مهرام دامادی، پژمان نجات، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، راستین خرم دل، مسعود نوری و امید کلانتر برای داماش گیلان به میدان رفتند.

  دیدار دو تیم علی رغم اینکه قرار بود بدون حضور هواداران برگزار شود با ورود نفراتی منتسب به تیم بنیامین آغاز شد، این در حالی است که تعداد قابل توجهی از هواداران داماش گیلان به پشت فنس های ورزشگاه تبعید شدند!  تیم میزبان که بازی رفت را دو بر صفر باخته بود برای جبران به بازی تهاجمی روی آورد و موفق شد در دقیقه هشت مسابقه توسط عسکری به گل برسد.

  بنیامین پس از گل نخست به حملاتش ادامه داد و در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه سوار بر بازی بود! داماش رفته رفته از فشار حملات تیم میزبان خارج شد و توانست بازی را به تعادل بکشاند.

  مهم ترین موقعیت داماشی ها در دقیقه 42 مسابقه رقم خورد، شوت سرکش محمد طالبی به دست مدافع بنیامین ورزشی برخورد کرد ولی داور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود داماش گیلان به لیگ دوم در شب خداحافظی بازیکن اسبق تیم ملی

صعود داماش گیلان به لیگ دوم در شب خداحافظی بازیکن اسبق تیم ملی