مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-12پزشكي

کاهش مدت بروز علائم کرونا در سویه های BA4 و BA5


عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا، با اشاره به شرایط شیوع این بیماری در کشور، گفت: طبق اتفاقی که در سایر کشورها افتاد، شاهد بودیم که دو تا سه ماه طول می کشید تا این موج کاهش یابد و شاید ما هنوز در حال طی کردن روند افزایشی بیماری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سید احمد طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار شهرهای قرمز کرونا در کشور، گفت: تعداد موارد ابتلا و مرگ و میر هم افزایش یافته است و این درحالی است که در این ایام شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی جامعه بوده ایم.

مسافرت ها و تجمعات افزایش یافته است آن هم در شرایطی که گاهی یک فرد مبتلا علی رغم ابتلا به بیماری، در مجالس شرکت می کرد و چندان هم نگران انتشار و سرایت بیماری خود به دیگران نبود؛ زیرا شاید از گوشه و کنار شنیده بودند که سویه جدید کرونا خیلی مرگ و میر زیادی ندارد، بنابراین بی احتیاطی ها افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه هنوز پیش بینی برای زمان رسیدن به قله موج هفتم بیماری زود است، تصریح کرد: طبق اتفاقی که در سایر کشورها افتاد شاهد بودیم که دو تا سه ماه طول می کشید تا این موج کاهش یابد و شاید ما هنوز در حال طی کردن روند افزایشی بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت بروز علائم کرونا در سویه های BA4 و BA5

کاهش مدت بروز علائم کرونا در سویه های BA4 و BA5