مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-12سياسي

طرح ساماندهی شهرک شهید همت کرمان به سرعت اجرا شود


وزیر کشور در حاشیه بازدید از شهرک شهید همت و آرامستان جدید شهر کرمان گفت: سفر رییس جمهور و برخی از وزرا به کرمان با هدف استفاده از منابع ملی جهت رفع برخی مشکلات شهر انجام شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه سفر رییس جمهور به کرمان، به همراه مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها؛ محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛ سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، معاون امور عمرانی استاندار کرمان؛ علی بابایی، فرماندار کرمان و سعید شعرباف، شهردار کرمان و هیأت همراه، از شهرک شهید همت و آرامستان جدید شهر کرمان بازدید کردند.

وزیر کشور در این بازدید با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی تهیه شده برای شهرک شهید همت باید با سرعت بیشتری اجرا شود، افزود: مشکلات این شهرک بررسی شده و در این بازدید و صحبت با اهالی، از نزدیک در جریان این مسایل قرار گرفتیم که اجرای طرح ساماندهی، موجب رفع این مسایل می شود.

وحیدی، با بیان اینکه اهالی شهرک شهید همت، از برق و گاز برخوردارند و مشکل اصلی آنها مربوط به آب است، خاطرنشان کرد: در مورد آب هم برخی قسمت ها لوله کشی شده، اما فشار آب کم است و بعضی جاها لوله کشی هم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی شهرک شهید همت کرمان به سرعت اجرا شود

طرح ساماندهی شهرک شهید همت کرمان به سرعت اجرا شود