مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-12سياسي

مردم چشم بینای سازمان بازرسی هستند


مدیرکل سازمان بازرسی استان ایلام گفت: مردم در نظام بازرسی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، با توجه به محدودیتهای نیروی انسانی سازمان بازرسی بایستی گفت مردم چشم بینای این سازمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز جلسه مجمع مطالبه گران مردمی استان ایلام با عنوان مطالبات مردم از سازمان بازرسی و انتظارات مردم از این سازمان برگزار شد.

  در این راستا مهدی اکبرفرد دبیر مجمع مطالبه گران استان ایلام گفت: علاوه بر راه های مرسوم ارتباط گیری خواستار تسهیل در ارتباط سازمان بازرسی با مجمع مطالبه گران هستیم.

وی افزود: هدف از ارتباط با دستگاه های نظارتی پیگیری مطالبات مردم از طریق قانون و فرایندهای قانونی بجای جنجال های رسانه ای است.

  در ادامه این جلسه سایر اعضای مجمع مطالبه گران استان نیز در خصوص وضعیت اتوبوس رانی، عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ها در برخی شرکت ها و برخی از پرونده های کوه خواری و زمین خواری صحبت کرده و خواستار پیگیری توسط این سازمان شدند.

  اصلانی مدیرکل سازمان بازرسی استان نیز مردم را چشم بینای سازمان بازرسی عنوان کرد و از شیوه های صحیح و درست مطالبه گری برای افزایش نفوذ کلام مردم در نظارت ها صحبت کرد.

وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری و ضمن تحسین روحیه عدالت خواهی و مطالبه گری خواست که مجمع مطالبه گران استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چشم بینای سازمان بازرسی هستند

مردم چشم بینای سازمان بازرسی هستند