مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-12سياسي

مسؤولان جهت رفع مشکل مسکن پرگان برازجان چاره اندیشی کنند


متاسفانه حدود 14 سال از ثبت نام و آغاز ساخت پروژه مسکن مهر پرگان برازجان می گذرد علی رغم تذکر در خطبه های گذشته و پیگیری مستمر صاحبان آن همچنان آواره مسکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های این هفته اظهار داشت: متاسفانه حدود 14 سال از ثبت نام و آغاز ساخت پروژه مسکن مهر پرگان می گذرد علی رغم تذکر در خطبه های گذشته و پیگیری مستمر صاحبان آن همچنان آواره مسکن هستند و همچنان مسکن آن ها ناتمام و تحویل نشده است.

امام جمعه برازجان افزود: به فرموده امام خمینی (ره) به داد محرومانی برسید که نه زبان گفتن دارند و نه قلم نوشتن و از مسؤولان محترم به ویژه فرماندار محترم شهرستان دشتستان می خواهم با جدیت و قاطعیت به دفاع از حق این محرومان اقدام کنند و اجازه ندهند بیش از این حق این مستضعفانی که همواره حامی انقلاب و نظام بوده اند پایمال شود.

وی گفت: همه محرومان باید خانه داشته باشند هیچ کس در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد و بر دولت اسلامی است که برای این مسئله مهم چاره ای بیندیشد و بر همه مردم است که در این مورد همکاری کنند معضل مسکن برای محرومان و مستاجران یک مسئله جدی روز است مسؤولان باید چاره اندیشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان جهت رفع مشکل مسکن پرگان برازجان چاره اندیشی کنند

مسؤولان جهت رفع مشکل مسکن پرگان برازجان چاره اندیشی کنند