مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-12بين الملل

استقبال مادورو از برگزاری رزمایش بزرگ ایران، روسیه و چین در ونزوئلا


رییس جمهور ونزوئلا از برگزاری رزمایش بزرگی با حضور ایران، چین و روسیه به میزبانی کشورش استقبال کرده و آن را چالشی برای آمریکا توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز جمعه از برگزاری رزمایش مشترک بزرگ ایران و روسیه و چین در شمال غرب ونزوئلا استقبال کرده و آن را به چالش کشیدن آمریکا توصیف کرد.

به نوشته وبگاه خبری ای بی سی اینترنشنال ، ارتش ایران، روسیه و چین رزمایش مشترکی را از فردا (شنبه) به مدت دو هفته در شمال غرب ونزوئلا برگزار خواهند کرد.

 این رزمایش بزرگ درست یک روز پس از اتمام رزمایش فرماندهی جنوبی آمریکا برگزار می شود و نیروهای پهپادی و تک تیرانداز ایران و چین و روسیه با فرماندهی مقامات مسکو این تمرینات نظامی را در آنچه حیاط خلوت آمریکا نامیده می شود برگزار خواهند کرد.

ایران، چین و روسیه در زمره 270 تیم از 37 کشور شرکت کننده در این رزمایش هستند و دیگر کشورهای حاضر در این رزمایش بزرگ شامل الجزایر، بلاروس، ویتنام، هند، قزاقستان و ازبکستان هستند.

به نوشته وبگاه لاتین ای بی سی اینترنشنال، اکثر کشورهای شرکت کننده در این رزمایش، در نفرت از آمریکا اشتراک داشته و تحت تحریم های این کشور قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مادورو از برگزاری رزمایش بزرگ ایران، روسیه و چین در ونزوئلا

استقبال مادورو از برگزاری رزمایش بزرگ ایران، روسیه و چین در ونزوئلا