مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-12سياسي

سرگذشت حزن انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟


حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه ها نماز جمعه قلعه رییسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن انگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه ها نماز جمعه قلعه رییسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن انگیز است.

وی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید علی دلیر ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود گفت: شهیدی که اهل کسب حلال و زحمت و تلاش در جهت تهیه معاش خانواده و اهل احترام به پدر و مادرش بود.

صلواتی افزود: این شهید به عنوان سرباز برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان شیمیایی می شود و گاز خردل سراسر وجود او را می گیرد و در نهایت از یک بیمارستان به دیگر بیمارستان ها در بین راه در اهواز غریبانه و مظلومانه به شهادت می رسد.

وی ادامه داد: حتی بدن مطهرش در منطقه و استان دفن نشد و به صورت غریبانه ای در اهواز دفن می شود و بعدها اقوام و بستگانش متوجه می شوند لذا حق این بود در این سال ها مسئولان بنیاد شهید استان و شهرستان و حوزه مقاومت بسیج و ارتش جمهوری اسلامی یادواره ای در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید برگزار می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت حزن انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟

سرگذشت حزن انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟