مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-12سياسي

امام جمعه سیریک: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است


روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است و این در حالی است که با میدان دادن به جوانان می توان مشکل اشتغال را در کشور رفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: احادیث نقل شده و نوشته شده از امیرالمؤمنین علی علیه السلام در کتاب نهج البلاغه کامل ترین و جامع ترین رساله برای مسئولین و مردم ما است، نهج البلاغه کتاب متقین و اهل تقوا است .

وی افزود: عبادت 10 جز دارد که 9 جز آن کسب روزی حلال است و همواره در کتب دینی ما را  به رعایت حق و انصاف و کسب رزق حلال سفارش کرده اند، راه قبول شدن عمل صالح نزد خداوند حلال خوری و تلاش برای کسب روزی حلال است، پدر به عنوان یک رکن اصلی در خانواده بهترین نوع امر به معروف در باب کسب روزی را می تواند به فرزندان خود کند و همواره آنان را با تذکر و تشویق به راه درست فرا خواند.

حجت الاسلام محسن سالاری اذعان کرد: امروز که در روز حمایت از  صنایع کوچک هستیم از ادارت و بخصوص اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان درخواست دارم که با بروکسی های اداری جلوی جوانانی که قصد تولید دانش بنیان دارند قد علم نکنند و به جای سخت گیری های ناعادلانه در پی دستگیری از جوانان باشند، مسئولینی که به جای  دستگیری مراجعه کننده دست اندازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سیریک: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است

امام جمعه سیریک: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است