مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-12بين الملل

وزیر دفاع ترامپ: به خاطر تهدید های ایران 24 ساعته تحت حفاظتم


مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در زمان دولت دونالد ترامپ در گفت وگو با این شبکه، مدعی شد از زمانی که سمت خود در وزارت دفاع این کشور را ترک کرده، - مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در زمان دولت دونالد ترامپ در گفت وگو با این شبکه، مدعی شد از زمانی که سمت خود در وزارت دفاع این کشور را ترک کرده، در نتیجه تهدیدهای ایران، تحت حفاظت بیست وچهار ساعته قرار دارد.

وزیر دفاع پیشین آمریکا در ادامه ادعاهای مطرح شده مقامات آمریکایی مبنی بر طرح ایران برای ترور مقامات پیشین این کشور، مدعی شد به خاطر تهدیدهای ایران با انگیزه انتقام ترور شهید سردار سلیمانی، تحت حفاظت 24 ساعته قرار دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی بی اس، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در زمان دولت دونالد ترامپ در گفت وگو با این شبکه، مدعی شد از زمانی که سمت خود در وزارت دفاع این کشور را ترک کرده، در نتیجه تهدیدهای ایران، تحت حفاظت بیست وچهار ساعته قرار دارد.

  این ادعا یک روز پس از آن مطرح شد که وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک تبعه ایرانی را به طرح ریزی برای ترور جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا متهم کرده است.

بولتون از اواخر سال 2021 تحت حفاظت سری قرار گرفته بود.

  حفاظت از اسپر در سمت وزارت دفاع از سوی این وزارت خانه ارائه می شد؛ بیشتر نهادهای فدرال این خدمات امنیتی و حفاظتی را به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترامپ: به خاطر تهدید های ایران 24 ساعته تحت حفاظتم

وزیر دفاع ترامپ: به خاطر تهدید های ایران 24 ساعته تحت حفاظتم