مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-12سياسي

گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی در برابر موشک های فلسطین دوام نیاورد


در حمله اخیر فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین، جهاد اسلامی در طول سه روز فقط چهار هزار موشک به سمت اسراییل شلیک کرد و گنبد آهنین جدید رژیم صهیونیستی که مدعی بود دارای پدافند هوشمند است نتوانست در برابر این موشک ها دوام بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی اظهارداشت: جوانان بدانند رژیم شاه انقلابیون را به دلیل حمایت از امام خمینی(ره) به زندان انداخته و شکنجه می کردند.

وی ضمن اشاره به خاطراتی از حجت الاسلام ابوترابی افزود: از امامان جماعت و جمعه درخواست می کنم در ایام بازگشت آزادگان به میهن عزیزمان با برگزاری برنامه ها و جلساتی در مساجد از آن ها دعوت، تجلیل و قدردانی کنید و بخواهید از خاطرات شان تعریف کنند تا ایمان هایمان تقویت  شود.

حسینی با اشاره به حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به کرانه باختری و ربودن شیخ بسام السعدی یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد که اگر او را آزاد نکنید، با پاسخ محکم و جدی ما روبه رو خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی در برابر موشک های فلسطین دوام نیاورد

گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی در برابر موشک های فلسطین دوام نیاورد