مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 21:472022-08-12حوادث

کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی


با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

- با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان ازکلاهبرداری به ترفند جدید توسط عده ای فرصت طلب در سطح استان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد علی آدینه لو اظهار داشت: با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر بیان کرد: در این پاکت نامه ذکر شده که کاهش هزینه های دندانپزشکی تا سقف50 درصد ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی

کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی