مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 22:522022-08-12حوادث

هلال احمر: زلزله رضوانشهر تاکنون خسارات جانی و مالی نداشته است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله در رضوانشهر گفت: برای این زلزله خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال گیلان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای با بزرگی 4.

3 ریشتر در حوالی رضوانشهر اظهار کرد: طبق گزارش لرزه نگاری این زلزله ساعت 22:51 در عمق 23 کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه کانون زلزله اخیر حوالی رضوانشهر بوده است، بیان کرد: ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان رضوانشهر به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال این شهرستان و استان ضمن هماهنگی با اداره کل مدیریت بحران استان به حالت آماده باش درآمدند.

غلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است، افزود: دو تیم اعزام گروه های ارزیاب به منطقه را داشتیم، همچنین معاون امداد و نجات در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: زلزله رضوانشهر تاکنون خسارات جانی و مالی نداشته است

هلال احمر: زلزله رضوانشهر تاکنون خسارات جانی و مالی نداشته است