مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-13حوادث

صاحب اولین عمل زیبایی بینی در ایران


به این ترتیب غیر از هنرمندان زن و خانم های عادی طالب تغییر چهره، مردان بازیگر و یا حتی فوتبالیست ها و ورزشکاران نامدار هم دست به جراحی بینی زدند.

- این روزها عمل اصلاح و زیباسازی بینی نزد ایرانی ها یک جراحی بسیار متداول و عادی است و دیگر زن و مرد هم ندارد ، گرچه بین خانم ها و دختران رایج تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ روزگاری این عمل جراحی برای افرادی که در تصادفات ، سوانح و یا درگیری و آتش سوزی دچار نقص جدی در صورت و بینی می شدند به پزشک مخصوص زیبایی و جراحی پلاستیک مراجعه می کردند.

سپس زنان زیادی برای اینکه مورد توجه مردان قرار گرفته و بخت شان باز شود، دست به جراحی دماغ خود می زدند اما کم کم با افزایش تعداد جراحان زیبایی، مردها که زمانی این عمل را کسر شان خود می دیدند هم جزو مشتریان مطب این جراحان شدند! به این ترتیب غیر از هنرمندان زن و خانم های عادی طالب تغییر چهره، مردان بازیگر و یا حتی فوتبالیست ها و ورزشکاران نامدار هم دست به جراحی بینی زدند.

اما این نوع جراحی از چه زمانی رایج شد و از چه تاریخی ایرانی ها پی بردند که می تواند عیوب ظاهری صورت و چهره خود را با جراحی رفع کنند؟ و اینکه اولین عمل بینی در ایران را چه کسی انجام داد؟ آگهی تبلیغاتی یک متخصص جراح پلاستیک در سال 1333 که در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شده بود جواب این پرسش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب اولین عمل زیبایی بینی در ایران

صاحب اولین عمل زیبایی بینی در ایران