مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-13اقتصادي

کرمانشاهیان سال 1410 سوار «قطار شهری» می شوند


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه گفت: قطار شهری کرمانشاه تا سال 1410 تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمید اعتصام فر رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر تمام توان خود را برای پیشبرد پروژه قطار شهری کرمانشاه به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری یک پروژه با طول 13 کیلومتر است، افزود: این پروژه از میدان معلم آغاز می شود و تا میدان فردوسی ادامه پیدا می کند و در این 13 کیلومتر 13 ایستگاه هم در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تغییری که در سال 1393 در اجرای طرح اتفاق افتاد، قسمتی از این پروژه به صورت هوایی و قسمتی نیز به صورت زیرزمینی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ناوگان پروژه یک طرح است و قطار شهری قسمتی را در روی سطح زمین طی می کند و قسمتی را زیر سطح زمین طی می شود.

اعتصام فر درباره ایستگاه نخست پروژه قطار شهری، گفت: در این ایستگاه با توجه به بافت فرهنگی تاریخی طاق بستان با اداره میراث فرهنگی با مشکل مواجه شده ایم.

وی افزود: در حال حاضر کارهای ایستگاه نخست در میدان معلم انجام نشده است و از ایستگاه دوم شروع به کار کرده ایم، یعنی از ابتدای خیابان کارمندان و تقاطع بلوار و کارمندان ایستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان سال 1410 سوار «قطار شهری» می شوند

کرمانشاهیان سال 1410 سوار «قطار شهری» می شوند