مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-13فرهنگي

به پایان راه رسیدن دنیای برکینگ بد


امیدوارم بقیه هم موافق باشند، زیرا چیزی که بیشتر به آن افتخار می کنم این است که نمایش برای خودش صادق است.

- کارگردان و تهیه کننده سریال برکینگ بد از پایان دنیای ساخت این آثار مرتبط با این مجموعه خبر داد و اعلام کرد قرار نیست دیگر هیچ دنباله ای ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اینسایدر، در سال 2008، شخصیت والتر وایت (برایان کرانستون) و جسی پینکمن (آرون پل) در سریال محبوب برکینگ بد مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کردند و پس از آن در سال 2015 پخش سریال بهتره با ساول تماس بگیری آغاز شد که نگاهی پیش نگرانه به سریال برکینگ بد   با تمرکز بر روی شخصیت ساول گودمن با بازی باب اودنکرک داشت.

در این میان و در سال 2019 نیز یک فیلم سینمایی با عنوان ال کامینو: فیلم برکینگ بد با بودجه شش میلیون دلاری ساخته شد که به فروش 40 میلیون دلاری در گیشه دست یافت.

اما حالا با پایان یافتن فصل ششم و نهایی سریال بهتره با ساول تماس بگیری در تاریخ 15 آگوست، این سوال مطرح می شود که آیا باز هم شاهد ساخت فیلم و سریالی در این مجموعه خواهیم بود یا خیر.

وینس گیلیگان یکی از خالقان و تهیه کننده اجرایی سریال و فیلم برکینگ بد در جریان تور مطبوعاتی تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی در این باره توضیح داد: برای ساخت یک اسپین آف برای سریال برگینگ بد تصمیم گرفتیم و سپس فیلم ال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پایان راه رسیدن دنیای برکینگ بد

به پایان راه رسیدن دنیای برکینگ بد