مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-13ورزشي

قول ساعی برای راه اندازی کمپ مشترک پناهندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد؛ دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو ضمن اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان بیان کرد: - دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو با سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد؛ دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو ضمن اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان بیان کرد: تکواندو بانوان ایران آینده درخشانی دارد و قطعا این روند صعودی آن ها همچنان ادامه خواهد داشت.

مطلعیم که کمیته ملی المپیک ایران همکاری خوبی با فدراسیون دارد و این حمایت تاثیر بسزایی در گسترش این رشته المپیکی در عرصه قهرمانی و همگانی خواهد داشت.

در ادامه سید رضا صالحی امیری ضمن قدردانی از نگاه ویژه رییس فدراسیون جهانی به تکواندو ایران اظهار کرد: سالانه هزینه های زیادی برای رشد و توسعه تکواندو در ایران می شود و بالطبع ما نیز انتظار حمایت بیشتر مسئولان جهانی از این رشته را داریم چرا که معتقدیم تکواندو ایران همواره مورد احترام و توجه جهانیان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول ساعی برای راه اندازی کمپ مشترک پناهندگان

قول ساعی برای راه اندازی کمپ مشترک پناهندگان