مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-13اقتصادي

معرفی 250 نانوایی متخلف به تعزیرات تا لزوم نظارت بیشتر


به گفته رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان بیش از 250 نانوایی متخلف که بیشتر آنها تعطیلی خودسرانه داشتند به تعزیرات معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: نان یکی از کالای اساسی سبد غذایی مردم است که هیچگاه از سبد غذایی شهروندان حذف نشده نمی شود، ولی تعطیلی گاه و بیگاه نانوایی ها مردم را در تهیه نان مورد نیاز خود با مشکل مواجه کرده است.

بعد از آزادسازی قیمت آرد صنعتی بخش قابل توجه ای از خریداران و مشتریان نان حجیم به نان سنتی روی آورده و صف های نانوایی ها بیش از بیش شد و قاچاق آرد از نانوایی های صنعتی و سنتی به طور کاملا چشمگیری افزایش یافت.

آغاز ماه محرم و تعطیلی های موجود در این ماه بهانه ای شد برای تعطیلی برخی از نانوایی ها در استان گیلان و این تعطیلی ها به حدی قابل مشاهده بود که متولیان امر چاره ای جز تأیید آن نداشتند.

بیش از آغاز ماه محرم، فرماندار شهرستان رشت از تأمین و توزیع آرد به نانوایی های رشت با توجه به تعطیلات ماه محرم خبر داده و از نانوایی ها خواسته بود تا به هیچ عنوان واحد نانوایی خود را تعطیلی نکنند.

ولی این مهم نه تنها موررد توجه واحدهای نانوایی قرار نگرفت بلکه با تعطیلی برخی از واحدهای نانوایی، مردم در تهیه نان با معضل بزرگی مواجه شدند که باعث گلایه شدید شهروندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 250 نانوایی متخلف به تعزیرات تا لزوم نظارت بیشتر

معرفی 250 نانوایی متخلف به تعزیرات تا لزوم نظارت بیشتر