مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-13سياسي

آغاز فصلی جدید در نظام سلامت


بی شک همکاری تمامی دستگاه های مسئول به ویژه سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی در افزایش رضایت عمومی و شاخص های سلامتی که در نهایت منجر به رضایت عمومی جامعه می شود ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی منتظریان، تحلیلگر نظام سلامت، در یادداشتی که در بررسی تغییرات سیاستگذاری سلامت در اختیار این خبرگزاری قرار داده آورده است: با آغاز دولت مردمی در سال 1400 توجه ها به حوزه بهداشت و درمان بیش از گذشته بود زیرا در دولت یازدهم و دوازدهم نظام سلامت دچار تغییر و تحولات گسترده شد.

با آغاز وزارت دکتر عین اللهی مهمترین مسئولیت وی گسترش پوشش واکسیناسیون و مبارزه با ویروس کرونا بود که در این مهم با واردات گسترده و پس از آن با تقویت تولید ملی در زمینه واکسن و داروهای موثر در درمان کرونا شاهد تحولی شگرف در مبارزه با این بیماری بودیم که منجر شد هم اکنون در شرایط مناسبی به سر ببریم.

اما پس از آن با فروکش کردن نسبی بیماری کرونا وزارت بهداشت با مسئله ای جدید روبرو شد که آن هم پاسخگویی به پرسنلی  که همچون رزمندگان دفاع مقدس در این دو سال سخت و طاقت فرسا تا پای جان خود و خانواده شان در مبارزه با بیماری کرونا ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصلی جدید در نظام سلامت

آغاز فصلی جدید در نظام سلامت