مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-13حوادث

دستگیری عامل قتل مرد جوان در یزد


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک مرد جوان در شهر یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در پی کشف جسد سوخته شده فردی مجهول الهویه در شهر یزد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ سرنخی از موضوع قتل در دست نبود و جسد نیز کاملا سوخته بود تیمی از کارآگاهان خبره دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با اقدامات فنی و بررسی های لازم متوجه شدند مقتول فردی 37 ساله است که جسد او پس از سوزانده شدن در گوشه ای از شهر رها شده است.

سردار بهدانی فرد گفت: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی سرنخ هایی از این موضوع به دست آورده و پس از شناسایی جسد مجهول الهویه به راز قتل او پی بردند.

وی افزود: ماموران پلیس، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش در یزد دستگیر کردند.

رییس پلیس استان یز اظهار کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به قتل مرد جوان به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل مرد جوان در یزد

دستگیری عامل قتل مرد جوان در یزد