مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-13حوادث

جزییات تصادف خونین خاور با پژو در تهران


سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی پلیس تهران، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در معابر پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت 01:30 بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوییک با عابر برخورد می کند.

وی افزود: پس از این حادثه، عابر پیاده بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می کند که بی درنگ پس از این حادثه تیم پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

همه خانی درباره فوت راننده پژو در تصادف خاور با این خودرو نیز گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 و به گفته شاهدان عینی این تصادف، در ساعت 04:30 صبح امروز شنبه در بزرگراه خرازی مقابل ایران مال، یک دستگاه خاور که در این مسیر در حال تردد بود با پژو پارس برخورد که بر اثر شدت جراحت وارد شده متاسفانه راننده پژو پارس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصادف خونین خاور با پژو در تهران

جزییات تصادف خونین خاور با پژو در تهران