مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-13اجتماعي

تخریب سازه غیر مجاز واقع در خیابان خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، طی بازدید های میدانی انجام شده از سطح ناحیه، یک سازه غیر مجاز در خیابان خرمشهر خیابان فرهاد در پشت بام مشاهد شد، - سازه غیر مجاز ساخته شده در خیابان خرمشهر خیابان فرهاد از سوی شهرداری ناحیه 4 منطقه 7 تخریب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، طی بازدید های میدانی انجام شده از سطح ناحیه، یک سازه غیر مجاز در خیابان خرمشهر خیابان فرهاد در پشت بام مشاهد شد، که پس از گزارش و بررسی های لازم عملیات تخریب آن در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است به منظور صیانت از حقوق شهروندی نظارت مستمر و دقیق بر ساخت و ساز های غیرقانونی در این منطقه صورت می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز از سوی برخی افراد فرصت طلب، بدون هیچ محدودیتی سازه های ایجاد شده تخریب می شود.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این نوع ساخت و ساز ها فاقد اصول شهرسازی بوده و مشکلاتی همچون عدم استحکام بنا و تعرض به معابر عمومی را در پی دارد، جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز موضوع مهمی به شمار می رود و بر این اساس شهرداری منطقه 7 با جدیت این مهم را پیگیری و با آن برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سازه غیر مجاز واقع در خیابان خرمشهر

تخریب سازه غیر مجاز واقع در خیابان خرمشهر