مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-13سياسي

قطار توسعه رشت به حرکت درآمده است


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قطار توسعه رشت، خوشبختانه به حرکت درآمده است، گفت: برای رفع مشکلات نیازمند همراهی رسانه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار مرکزی رشت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: قرار بود مراسم تجلیل از خبرنگاران با برنامه های متنوع و در همان روز برگزار شود اما به دلیل تقارن این روز با عاشورای حسینی با چند روز تاخیر برگزار شد.

  وی با بیان اینکه خبرنگاران با دغدغه ها و مشکلاتی همچون دیگر اقشار جامعه مواجه هستند، افزود: یقینا بخش عمده ای از مشکلات خبرنگاران در حوزه اختیارات مجموعه مدیریت شهری نیست اما می توانیم با همراهی دیگر دستگاه ها بخشی از مشکلات تلاشگران حوزه خبر را برطرف کنند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه جلساتی را با حضور خبرنگاران و اساتید حوزه اطلاع رسانی برگزار می کنیم، تصریح کرد: مراسم امروز نیز در راستای تجلیل از خبرنگاران برگزار شد تا قدردانی خودمان را از خبرنگاران نشان دهیم و بنده اهل رشوه کلامی نیستم و هر زمان احساس کنم که مباحثی خلاف واقع است صراحتا اعلام می کنم و حقیقتا رسانه ها با کمترین درآمد، زحمات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار توسعه رشت به حرکت درآمده است

قطار توسعه رشت به حرکت درآمده است