مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-13ورزشي

ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر


با امضای تفاهمنامه مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛ کارت هواداری این باشگاه به زودی در تمامی شعب بانک شهر ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی هموطنان در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از خداوند متعال می خواهیم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و ائمه معصومین (ع) قرار دهد.

دکتر احمدی در ادامه با بیان اینکه امروزه باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور در رشته های مختلف به سوی مدیریت حرفه ای قدم برمی دارند، گفت: در این راستا، یکی از مهم ترین اقدامات باشگاه ها در راستای کسب درآمد های پایدار، استفاده از پتانسیل های مختلف به خصوص ظرفیت های نهفته در هواداران خود است.

وی با تاکید بر اینکه شاهد هستیم باشگاه استقلال در دوره جدید مدیریتی به دنبال افزایش درآمدهای پایدار است، تصریح کرد: این باشگاه در یک اقدام مهم، با همکاری بانک شهر تصمیم به تعریف کارت هواداری برای طرفداران خود گرفته است.

دکتر احمدی با بیان اینکه با این اقدام طرفداران باشگاه استقلال در کمک هدفمند و بدون هزینه به این باشگاه سهیم بوده و از مزایای کارت هواداری نیز بهره مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: مشتریان فعلی و جدید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر

ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر