مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-13سياسي

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به مناسبت درگذشت همسر شهید اردستانی


رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت همسر شهید اردستانی را به خانواده این شهید والامقام و فرمانده نیروی هوایی ارتش تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت همسر شهید اردستانی را به خانواده این شهید والامقام و فرمانده نیروی هوایی ارتش تسلیت گفت.

 متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خانواده معظم امیر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی سلام علیکم؛  درگذشت جانکاه بانوی مکرمه مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر ارجمند شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

  بی تردید نقش های سترگ و تلاش های خستگی ناپذیر و ارزنده آن بانوی گرانقدر که با الهام از مکتب فاطمی و تاسی به صبر زینبی در همراهی فداکارانه با مجاهد عالیقدر و امیر سرافراز شهید خلبان مصطفی اردستانی لحظه ای دریغ نکرد و پس از شهادت وی در صیانت از امانت و روشن نگه داشتن مشعل دفاع از اسلام و آرمان های بلند انقلاب و نظام اسلامی موجب افتخار جامعه زنان ایران زمین بود، ماندگار و موجب تحرک و نشاط نسل های امروز و فردای کشور عزیزمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به مناسبت درگذشت همسر شهید اردستانی

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به مناسبت درگذشت همسر شهید اردستانی