مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-13اقتصادي

مراکز فنی و حرفه ای استان مرکزی با 100 میلیارد تومان تجهیز می شوند


مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی از تصویب 128 میلیارد تومان اعتبار به منظور توسعه و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های استان و تکمیل طرح های نیمه تمام در سفر هیات دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا رستمی ظهر امروز به مناسبت رایگان به مردم ارائه می دهد، اما هنوز برخی از مردم نمی دانند که می توانند از این آموزش های رایگان برای کسب مهارت و اشتغالزایی بهره مند شوند.

 رستمی بیان کرد: در حال حاضر شکاف بین مهارت و شغل موجب شده، بسیاری از افراد با وجود داشتن تحصیلات دانشگاهی از داشتن شغل مناسب با تحصیلات خود محروم بماند، این در حالی است که اگر این شکاف از بین برود درآمدهای هنگفتی کسب خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه فنی و حرفه ای سه حوزه خیلی مهم  و 19 جامعه هدف دارد، گفت: ما آمادگی داریم در سطح استان دوره های آموزش خبرنگاری را با کمک اساتید این بخش برگزار کنیم.

به گفته وی در چهار ماهه امسال در آموزش های دولتی جمعاً 7 هزار و 400 نفر آموزش لازم را دریافت کردند و در مجموع 860 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی اظهار کرد: اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از 240 آموزشگاه آزاد و 21 مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فنی و حرفه ای استان مرکزی با 100 میلیارد تومان تجهیز می شوند

مراکز فنی و حرفه ای استان مرکزی با 100 میلیارد تومان تجهیز می شوند