مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-13ورزشي

نشست مشورتی نخبگان شفت برگزار می شود/ همه برای ارتقای شاخص های شفت کمک کنند


سرپرست فرمانداری شهرستان شفت از نشست مشورتی نخبگان این شهرستان خبر داد و گفت: همه باید برای ارتقای شاخص های شفت کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، مهدی نقدی، سرپرست فرمانداری شفت عصر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از فعالان رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران در نزد من همتراز با بخشداران و بلکه بالاتر هستند و صراحتا اعلام می کنم مشتاق شنیدن نظرات و انتقادات همگی آنها هستیم و شدیداً نیازمند کمک آنها هستم.

وی هوش بالا ، شجاعت و وجدان کاری را از شاخصه های خبرنگار واقعی دانست و افزود: بیان واقعیت ها و مطالبه گری بدون ترس و واهمه باید در ذات خبرنگاران باشد و نمیتوان این حق را برای اصحاب رسانه در نظر نگرفت.

  سرپرست فرمانداری شهرستان شفت بر ضرورت همکاری و مشارکت اصحاب رسانه با مدیران تاکید کرد و گفت: مأموریت ما در فرمانداری شفت کار اجرایی است و باید بدون سیاسی کاری و با تلاش همه جانبه امورات شهرستان را پیش برد.

نقدی با اشاره به قرارگرفتن شفت در ردیف 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، افزود: باید در همه حوزه ها و با بهره گیری از مشورت همگانی در راستای ارتقای شاخص های شهرستان تلاش کرد.

وی از تشکیل نشست مشورتی با نخبگان شفتی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: این شورای مشورتی مشکل از نخبگان علمی، اجتماعی، قضایی، ورزشی و سایرین خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشورتی نخبگان شفت برگزار می شود/ همه برای ارتقای شاخص های شفت کمک کنند

نشست مشورتی نخبگان شفت برگزار می شود/ همه برای ارتقای شاخص های شفت کمک کنند