مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-13سياسي

تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت 800 هزار نیروی قراردادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سپری شدن یک سال از عمر دولت سیزدهم اظهار کرد: - نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت 800 هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سپری شدن یک سال از عمر دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط نمایندگان مجلس، کارشناسان و رسانه ها، دولت سیزدهم در بخش های امنیتی و سیاست خارجی عملکرد مطلوبی داشته ولی در بخش فرهنگی با وجود تلاش بسیار، نتوانست کارنامه خوبی از عملکرد خود داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد نا موفق دولت سیزدهم در بخش اقتصادی افزود: دولت در حال تجهیز خود برای رفع نواقص در بخش اقتصادی است و معتقدم که دولت انقلابی بعد از یکسال باید وزاری خود را ارزیابی کرده و بدون تعارف در کابینه خود خانه تکانی داشته باشد که این امر مطالبه مردم و نمایندگان مجلس نیز هست.

کوچکی نژاد با بیان اینکه مقرر شده بود دولت کالاهای اساسی را به صورت کالا برگ و با قیمت پایین به مردم تحویل دهد، ادامه داد: دولت قبل به این مصوبه عمل نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت 800 هزار نیروی قراردادی

تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت 800 هزار نیروی قراردادی